The first test in the junior high school.  ( 在國中裡第一次考試 )

We are all very tired out. ( 我們都非常的疲憊 )

Let me know junior high school life. ( 因此讓我知道國中的生活 )

Now I know junior high school test is very many. ( 現在我知道國中的考試很多 )

Very very very many. ( 非常非常非常多 )



這是我第一次用非常簡單的英文打出來的!
如有不對請告知!並且請見諒!
because我想練練我的英文嘛!
SO~~~~恩~~!

arrow
arrow
    全站熱搜

    judy2326417 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()